Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Γιώργος Αρμένης: «Έφτασα να μην έχω να φάω!»

«Έφτασα να μην έχω να φάω» δήλωσε σε πρόσφατη... συνέντευξή του ο Γιώργος Αρμένης.

«Θυμάμαι όμως πως όποτε πήγαινα σε θείες μου ή σε γνωστά σπίτια και μου έλεγαν «Να σου βάλουμε Γιώργο φαγητό;» τους απαντούσα: «όχι ευχαριστώ έχω φάει».

Έτσι με έμαθε η μάνα μου. Εκτίμησα το φαΐ και την νοστιμιά του και έχω ακόμα την μυρωδιά του.»

Για την είσοδο στο χώρο των ηθοποιών, ανθρώπων που δεν έχουν σχέση με το επάγγελμα μίλησε ο Γιώργος Αρμένης:

«Πάντα υπήρχε αυτό, αλλά δεν ενοχλούσε τόσο πολύ. Τώρα υπάρχουν πολλοί άνεργοι ηθοποιοί και πολλές... περσόνες που έχουν δουλειά παρουσιάζουν προγράμματα, παίζουν, πρωταγωνιστούν σε τηλεοπτικά σήριαλ και στο θέατρο βέβαια. Είναι φαινόμενο της εποχής. Ελεύθερη αγορά είναι δεν μπορείς αν πεις τίποτα. Όταν εισβάλλουν στο χώρο μου και στην ψυχή μου θα αρχίσει να με ενοχλεί.»
ΠΗΓΗ: ΕΓΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...