Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Γιάννης Βόγλης: "Εκ του πονηρού οι φήμες για πλειστηριασμό του σπιτιού μου"


Ο εξαίρετος ηθοποιός Γιάννης Βόγλης διαψεύδει κατηγορηματικά την είδηση ότι βγήκε το σπίτι του σε πλειστηριασμό για να  σωθεί το θέατρό του, όπως γράφτηκε τις τελευταίες μέρες σε πολλά blogs και μεταδόθηκε από το star.

Γράφει ο Γ. Βόγλης:

"Με αφορμή κάποιων ανώνυμων δημοσιευμάτων σε διάφορα  ύποπτα blogs, έχω να δηλώσω τα ακόλουθα.

Η πληροφορία αυτή βγήκε από μια δική μου δήλωση σε συνέντευξη προ μηνών, όπου στην ερώτηση, «Εάν πέρασα δυσκολίες στην πορεία μου» ανέφερα ότι: «Βεβαίως και πέρασα δυσκολίες, σε σημείο που κάποτε κόντεψα να χάσω και το σπίτι μου, για να είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου. Αυτό βέβαια είχε συμβεί πριν είκοσι περίπου χρόνια».

Θεωρώ ότι, αυτή η αναμόχλευση με αλλοιωμένα στοιχεία, είναι παραπληροφόρηση που γίνεται εκ του πονηρού και ίσως κρύβει κάποιες σκοπιμότητες.

Διαψεύδω κατηγορηματικά αυτά τα δημοσιεύματα, και  για όποιον αμφιβάλει, μπορεί να ανατρέξει στο επίσημο έντυπο των Δικαστικών Αρχών ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ για επιβεβαίωση της αλήθειας.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία,
Γιάννης Βόγλης"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...