Κυριακή 4 Απριλίου 2010

«Salto Μortale» στην γκαλερί Βernier - Εliades

Στο έργο του µετατρέπει αποµεινάρια της «καπιταλιστικής καθηµερινότητας» _ αποδείξεις, αποκόµµατα περιοδικών, φωτογραφίες, λαχεία, µικρά σχέδια _ σε µία «υλιστική ιστορία της σύγχρονης ζωής».
Έργα χιουµοριστικά και κάποτε ενοχλητικά, έχουν τα τελευταία χρόνια ως θέµα τους από την ιστορική παρουσίαση του χώρου της διαφήµισης µέχρι τη νοοτροπία της cult εικονογραφίας. Ο Αµερικανός _ ατίθασος, όπως έχει χαρακτηριστεί από την κριτική _ καλλιτέχνης Τζάστιν Λίµπερµαν, που εκθέτει ένα... «Salto Μortale» στην γκαλερί Βernier - Εliades, συνηθίζει να χρησιµοποιεί κείµενα στη δουλειά του για χιουµοριστικούς λόγους αλλά και για να υπονοµεύσει το περιρρέον των µέσων µαζικής ενηµέρωσης και χρησιµοποιεί ακόµη και τη δική του φωτογραφία δηµιουργώντας µία εικαστική περσόνα, που κριτικάρει και ερευνά τους µηχανισµούς της τέχνης.
Η έκθεση «Salto Μortale» είναι εν µέρει µία συνέχεια και εξέλιξη της αναδροµικής «ατοµικο-ιστορικής µεθόδου» του, που άρχισε µε την έκθεση «For the Ρeople of Ρhilmont» το 2009. Στην αθηναϊκή έκθεσή του παρουσιάζει µία µεγάλη εγκατάσταση, πίνακες και γλυπτά. Η εγκατάσταση απεικονίζει, σύµφωνα µε τον καλλιτέχνη, τον µικροαστικό καταναλωτισµό.
Οι πίνακες και οι φωτογραφίες στην έκθεση «Salto Μortale» απεικονίζουν... αυτόχειρες.
Όπως λέει ο Τζάστιν Λίµπερµαν, «αν το κοινό µπορεί να αναγνωρίσει κάποιους από αυτούς τους ανθρώπους, τότε είναι καλλιτέχνες, συγγραφείς, µουσικοί, ποιητές και φιλόσοφοι. Αν όχι, τότε είναι απλώς πορτρέτα ανθρώπων που αυτοκτόνησαν». Ο ίδιος πάντως αποφεύγει να τους ονοµάσει, γιατί «αυτά τα έργα δεν είναι έρευνα, φόρος τιµής ή κριτική».
Reblog this post [with Zemanta]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...